Rozpoczynamy współpracę z drużyną piłkarską Górnik Łęczna, wspierając obydwie jego sekcję - męską oraz piłki pań. Zapraszamy na spotkania Betclic 1 Ligi oraz Orlen Ekstraligi kobiet, ale warto nadmienić, że logo Suzuki będzie widoczne również w mediach własnych Klubu, w tym na stronie internetowej (www.gornik.leczna.pl) oraz w profilach drużyny w mediach społecznościowych.

To pierwsza tego typu współpraca w historii Górnika Łęczna, w której kompleksowo wykorzystany zostanie potencjał marketingowy dwóch sekcji, piłki mężczyzn i kobiet. Suzuki wspólnie z Górnikiem Łęczna pokazuje, że siła futbolu nie zna podziału na płeć – liczy się pasja, zaangażowanie oraz profesjonalizm. -Współpraca z tak rozpoznawalną i cenioną marką jak Suzuki to dla nas duże wyróżnienie. Cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołącza firma, która od lat wspiera polski sport i rozumie jego potencjał. To dla nas także ważny sygnał, że warto inwestować w rozwój piłki nożnej kobiet i mężczyzn w sposób równoległy i spójny – ocenia Maciej Grzywa, Prezes Górnika Łęczna.
W pierwszym tygodniu listopada Mediolan od wielu lat staje się motocyklową stolicą świata. EICMA (Esposizione Internazionale Ciclo Motociclo e Accesori) czyli Międzynarodowa Wystawa Rowerów, Motocykli i Akcesoriów gromadzi najważniejszych graczy na rynku jednośladów.
Dowiedz się więcejW 38. edycji cyklu Suzuki Boxing Night ekipa polskich pięściarzy zmierzy się z reprezentacją Ażerbejdżanu.
Dowiedz się więcejSuzuki Motor Poland wprowadza program SUZUKI GWARANCJA+ dla aut i motocykli, dzięki czemu wasze Suzuki zyskują ochronę po zakończeniu gwarancji podstawowej.
Dowiedz się więcejSV-7GX to najnowszy model wśród średniej pojemności jednośladów z Hamamatsu: wszechstronny jak przystało na dwukołowego „crossovera”, a przy tym zachowuje charakter oraz osiągi legendarnej "sześćsetpięćdziesiątki" z silnikiem V-Twin.
Dowiedz się więcej