Po samochodach S-Cross, które już trafiły do sprzedaży z hydrokinetyczną przekładnią Aisin, w ofercie marki Suzuki w Polsce znajdą się teraz także „automatyczne” Vitary. Niezwykle popularny SUV łatwo rozpoznać pod nazwą „1.4 BoosterJet mild Hybrid 6AT rok modelowy 2025”. Do napędu takich aut wykorzystano dobrze znane i sprawdzone silniki K14D (moc 110 koni oraz maksymalny moment obrotowy 235 Nm). Samochody są oczywiście z napędem hybrydowym (mild Hybrid), wyposażono je również w bezpośredni wtrysk benzyny. Osiągi? Prędkość maksymalna 180 km/h, przyspieszenie 0-100 km/h w 10,1 s. Samochody w tej specyfikacji, podobnie jak wspomniane już Suzuki S-Cross – technicznie bardzo zbliżone, można zamówić z napędem na przednią lub obydwie osie (AllGRIP Select). W każdej wersji wyposażenia modelu Vitara FL znajdziemy takie rozwiązania jak kamera cofania, tempomat adaptacyjny (ACC), klimatyzację automatyczną, system kluczyka elektronicznego czy reflektory LED Hi/Low (dla świateł mijania i świateł drogowych). Wszystkie odmiany oferują szeroką gamę systemów wsparcia kierowcy, podwyższających poziom bezpieczeństwa, między innymi: układ reagowania przedkolizyjnego drugiej generacji (DSBS II), zapobieganie zjeżdżaniu z pasa ruchu (LDP) oraz system monitorowania kierowcy (DMS). Wieńcząca gamę wersja Elegance Sun wyposażona jest w panoramiczny dach dwuczęściowy.
Klientów salonów Suzuki zapraszamy do testowania!
W pierwszym tygodniu listopada Mediolan od wielu lat staje się motocyklową stolicą świata. EICMA (Esposizione Internazionale Ciclo Motociclo e Accesori) czyli Międzynarodowa Wystawa Rowerów, Motocykli i Akcesoriów gromadzi najważniejszych graczy na rynku jednośladów.
Dowiedz się więcejW 38. edycji cyklu Suzuki Boxing Night ekipa polskich pięściarzy zmierzy się z reprezentacją Ażerbejdżanu.
Dowiedz się więcejSuzuki Motor Poland wprowadza program SUZUKI GWARANCJA+ dla aut i motocykli, dzięki czemu wasze Suzuki zyskują ochronę po zakończeniu gwarancji podstawowej.
Dowiedz się więcejSV-7GX to najnowszy model wśród średniej pojemności jednośladów z Hamamatsu: wszechstronny jak przystało na dwukołowego „crossovera”, a przy tym zachowuje charakter oraz osiągi legendarnej "sześćsetpięćdziesiątki" z silnikiem V-Twin.
Dowiedz się więcej