W oparciu o globalne wyniki sprzedaży samochodów w 2016 roku Suzuki zajmuje pierwsze miejsce wśród producentów modeli z segmentu A i B. Sprzedaż japońskiej marki wynosi 2 613 958 sztuk, co stanowi 10,4% udziału w całym rynku.
Na polskim rynku Suzuki oferuje kilka modeli kompaktowych. Są to Celerio (segment A+), Ignis (A, dostępny również z napędem na cztery koła), Baleno (B) oraz Swift (B).
Za nami już siódma edycja wielkiego sprzątania polskich akwenów w ramach ogólnoświatowej akcji Suzuki Clean Ocean, która ma na celu uświadomienie zagrożenia dla środowiska naturalnego człowieka, płynącego z zanieczyszczenia rzek, jezior i mórz.
Dowiedz się więcejMagazyn „Motorrad” opublikował test porównawczy motocykli z popularnego segmentu naked.
Dowiedz się więcejMarka Suzuki rozszerzyła współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce, zostając Oficjalnym Narodowym Dostawcą Mistrzostw Świata Mężczyzn do lat 21 w Piłce Ręcznej.
Dowiedz się więcejTeoretycznie za śmieci płacimy wszyscy, co jednak nie zmienia faktu, że odpady wciąż w Polsce nie trafiają dokąd powinny, a więc na wysypiska.
Dowiedz się więcej